Győzelem!

2011.02.09. 13:07

 Végre sikerült. A februári versenyt az általam edzett khemri csapat nyerte. 

Érdekes felállást választottam, 4 sírőr, 2 dobó és a többi csonti, a rohamozókra nem tartottam igényt. A négy felvehető skill a sírőröknek 1-1 nagy ütés. A torna egészére jellemző volt, hogy a szokotthoz képest sokkal szerencsésebben dobtam.

Az első meccs Vihar északi csapata ellen zajlott, akiket egész jól aprítottunk, mágis tudta hozni a támadását (abban a driveban megdobott mindent), majd a félidő második felében a biztos kezű dobók képtelen voltak felvenni a labdát. Mindenesetre létszámfölénnyel kezdtük a második félidőt, megvolt a labda is, és az ellen is szépen hullott - de most már csak a földre, és nem a kispadra, mégis Vihar úr kvalitásait merem sejtetni, hogy háromszor is leverte a labdás játékosomat. A végén már kénytelen voltam a sírőrökkel labdázni menni, és onnantól, hogy az meglett, legalább az egyenítés meglett.

Második mérkőzés a tavalyi év újonca, Time Bandit orkjai ellen volt. Itt se dobtam rosszul, ő viszont kataszrófálisan dobott, így végig dominálva, ork páncélokat átszaggatva, magabiztos és látványos kettő nullát hoztam ellene, ilyen dobásokkal esélye nem volt. Legközelebb viszont valószínűleg midnen be fog neki jönni, jó lesz vele vigyázni márciusban.:)

A harmadik meccs előtt 3 csapatnak is volt még esélye a tornagyőzelemre, én Discret káosz mutánsaival kerültem össze, és a biztos védekezésből hamar meg is szereztem a labdát, amit be is tudtam vinni, így az ő támadásából megvolt a vezetés. Az én támadásom azonban elakadt, hatalmas tömegjelenetek és fetrengés volt a csomóvonalnál, de egyszerűen nem tudtam áttörni, sőt labdát vesztettem. Azonban a káosz fiai sem tudtam áttörni a khemri védelmen, így maradt az egy -null. Mivel Kopi a másik meccsen nyert ugyan, de tizedpontokban alulmaradt velem szemben, így egész jó teljesítménnyel megnyertem a tornát.

A következő verseny márciusban lesz, TR 110, 3 felvehető skill. Gyertek minél többen!

A bejegyzés trackback címe:

https://torq.blog.hu/api/trackback/id/tr492649010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása