Az új év első versenye új helyszínen, a Bálint házban került megrendezésre, a MATE védnöksége alatt (ők bérlik a helyet). A hely nagyon jó, világos, első emeleti. 8 versenyző jött el a versenyre, és változatos csapatokkal indult a szezon. 3 fun csapat is képviseltette magát, ezek közül én a félszerzeteket vezettem a pályára.

A sorsolás random volt, így rögtön Kopi törpéivel kezdtem. Hát ugye, mondhatjuk, hogy nem a legjobb sorsolás, de hát a meccshez nem úgy kell hozzáállni, hogy alapból elveszítjük, így mindent megpróbáltam. Szerencsére Kopinak gondot okozott a 6-os páncél átütése, így kicsit kompenzálta ezzel a szerelés skillt. A saját támadásomat hoztam, de utána lecsapott a hőguta, és hat játékosom alélt be, köztük a két faember is. Így azért a törpök a félidő végére ki is egyenlítettek. A második félidőben Kopit is elérte a hőguta, 3 törpéje nem kezdett. Így volt némi esélyünk. Ki is használtuk, és sikerült megúszni kapott gól nélkül, így döntetlenre végeztünk. Ami azért a félszerzetekkel akár sikernek is mondható. 

Következő ellenfelünk a tavalyi év újonca, TimeBandit volt, az északi hordájával. Itt sajnos jól érvényesült a papírforma, sok együtteséses blokkdobás neki kedvezett, és az átlagos páncéldobások is símán ütik a hatos vértet, így állandó létszámhátrányban játszva, símán buktam az első félidőt kettővel. A második félidőre kicsit összekaptuk magunkat, és bár szenvedtünk veszteségeket, okoztunk is, így ezt a félidőt kihúztuk gól nélkül. Mindenesetre jó kis meccs volt, és számomra külön pozitívum, hogy egy és negyed óra alatt letoltuk. Hja, ha az ember tudja mit akar, akkor nem tököl órákat:)

A harmadik meccsen a hatalmas pechszériát produkáló Wardancer élőholtjai ellen léptünk pályára. Hát, ő tényleg mindenre képes volt egyest dobni, a végén már nekem fájt a dolog. Így, bár jól is küzdöttünk, de hatalmas szerencsénk is volt, és egy begyötört góllal hoztuk az első félidőt. A második félidő elején egy súlyos védekezési hibát nem tudtak kihasználni (a fránya egyes dobások az go for it-nál), onnantól pedig ki tudtuk hozni a labdát, de a támadást elkapkodtuk, így maradt az egy-null. Ez hatalmas siker, még akkor is, ha Wardancer tényleg kritikán alul dobott az egész tornán.

Így az előkelő 5. helyen zártam a tornát a 8 indulóból. 

A következő verseny február 5.-én lesz, remélem összejön legalább 8 versenyző.

A bejegyzés trackback címe:

https://torq.blog.hu/api/trackback/id/tr792573399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása