Nemsokára befejeződik mind a KKK2, mind a HALÁL liga. A HALÁL tapasztalatain okulva, az új liga nem a folytatása, hanem a jogutódja lesz a hosszútávú fejlesztős ligának, megspékelve némi nyalánksággal.

Íme a kiírás tevezete, melynek alapját a HALÁL kiírás adja, de azért vannak benne változások, melyek remélhetőleg pozitív visszhangra találnak a játékosok körében.

A liga indulásának időpontja erősen függ egy esetleges KKK3 indulástól. 2 párhuzamos liga ugyanazon játékosoknak általában kinyírja az egyiket, így felesleges lenne párhuzamban több ligát futtatni. Mivel a nyár a játékosok ráérő idejét igencsak megkurtítja, az eredeti tervek szerint szeptembertől futna a KOCC, de ha nem lesz KKK3, akkor akár júniustól is mehet, hogy a lelkes és ráérő játékosok akár tétmeccsek keretein belül tudjanak játszani.

Tehát íme a terv:

 

A K.O.'s TV bemutatja:

K.O.'s Challenge Cup (KOCC)

Vérfoci Bajnokság


 

A liga kezdete: Amint van 10 nevező csapat, vagy 2010.06.01/2010.09.01 (KKK3-tól függően)

Nevezési határidő : folyamatos

A liga alapszakaszának vége: 2011.04.30

A liga rájátszásának kezdete : 2011.05.01

A liga rájátszásának vége : 2011.05.31


 

A ligába 1.000.000 aranyból összeállított csapatokkal lehet nevezni.

Legalább 1-es szurkolófaktort kötelező vásárolni.

Bárki nevezhet több csapattal is akár, ennek feltételei:

  • Saját csapat ellen nem játszhat (értelemszerűen)

  • Aki több csapattal nevez, annak vállalnia kell legalább 5 mérkőzés tényleges lejátszását minden csapatával – 5 meccs után lehet diszkvalifikálást kérni, ha nem jön be az adott csapattal a játék (csapat visszalép, nem lesz kihívható).

  • A rájátszásba egy edzőnek csak egy csapata juthat be. Ha több csapatod is bejutó helyen áll, az edző kiválasztja melyikkel akarja a rájátszást teljesíteni.

(Ez az opció azért került bele, hogy egy edző akár több csapatot is ki tudjon próbálni, de ne egy meccs alapján döntse el, hogy mennyire fekszik neki az adott csapat.)

A csapatok a liga mérkőzésein fejlődnek a Blood Bowl Competition Rules alapján készült szabálykönyv szerint.(fordítás lesz, csak máég nem volt rá időm)

A nevezett csapatok a szabálykönyvben leírt standard és opcionális csapatlisták alapján összeállítandóak.(mivel nincs fordítás még, ezért az opcionális csapatok az Underworld, Chaos Pact, Slann, melyeket a BBRC nem tartalmaz)

A mérkőzések helyszíne nem kötött, bárhol lejátszhatóak, de jegyzőkönyvet kell vezetni róla a letölthető formátum szerint. (ez változni fog a HALÁL-hoz képest) A rangsor a beküldött jegyzőkönyv alapján lesz átvezetve a ligafelelős által.(elég az eredménysort elküldeni majd, mailen vagy fórumon) 

A csapatlapokat mindenki magának frissíti. Kihíváskor el kell küldeni a csapatlapot a kihívottnak, és tájékoztatni kell, hogy a közös mérkőzés előtt még módosulhat-e a küldött csapatlap. (Pl: kedden 6-kor meccselnétek, de 3-kor még játszol előtte mással is.)

A nevezett csapatoknak számmal egyértelműen azonosítható játékosokkal kell rendelkeznie (figura festés nem kötelező, de a számozás az.)

Figyelem! A játékosok nem repülnek! Le kell koppolni őket a pályán. Ha rossz helyre lépsz, mozgáspontért korrigálhatsz, és vállalnod kell az esetleges cselezéseket is! A bejelentett akciókat végre kell hajtani. Minden játékosnál ELŐRE meg kell mondani mit fog tenni. (csak mozog, Blokkol, Rohamoz, felveszi a labdát és passzol.)

Amennyiben aktív akciónál (tehát ha nem csak mozogsz, hanem akciót hajtasz végre) nem történik ez meg, vagy nem egyértelmű volt a bejelentés, akkor az adott játékos nem cselekedhet a körben, a bejelentett akció elveszik. Ezek szigorú szabályok, de pont a viták elkerülésére vannak. Remélhetőleg mindenkinek egyértelmű a dolog, nem lesznek belőle problémák, még ha egyes vezetőedzők nem is ehhez vannak szokva.

A mérkőzésen nincs óvási lehetőség a körszámláló tolása miatt, de figyelmeztetni kell az ellenfelet, hogy állítsa helyre az elcsúszást!

Az alapszakaszban egy csapat 4 alkalommal játszhat egyazon másik csapat ellen, de egymás után 2 alkalommal ezt nem teheti meg, kivéve, ha időben egy napon van a 2 meccs, rögtön egymás után.


 

Pontozás:

2 TD vagy ennél nagyobb arányú győzelem esetén 5 pont.

1 TD-s győzelem 4 pont.

Döntetlen 2 pont.

1 TD-s vereség 1 pont.

2 TD vagy annál nagyobb arányú vereség 0.pont


 

Minden pontot érő sérülés okozásért és szerzett TD-ért 0,1 pont jár.

Pontazonosság esetén a több szerzett TD, majd a több okozott sérülés, majd a TÖBB ténylegesen lejátszott mérkőzés számít.


 

A mérkőzések lekötése az alapszakaszban kihívásos alapon működik, a rájátszás fix menetrend szerint zajlik majd.

Ahhoz, hogy egy csapat a rájátszásba jusson az alapszakaszban minimum 15 mérkőzést le kell játszania, az eredménye csak innentől vehető figyelembe mind a rájátszásba jutás, mind a trófeák kiosztásakor.

Az alapszakasznak vége van:

  • Ha elérjük a végére kiírt dátumot.

  • Ha már nem lehet több mérkőzést játszani

  • Ha a lehetséges mérkőzéseket az érintett csapatok nem kívánják lejátszani, és ezt be is jelentik a ligafelelősnek.

Az alapszakasz kihívásos formában működik.

  • A kihívást el lehet fogadni – ekkor szabályszerűen le kell játszani a meccset.

  • A kihívást el lehet utasítani. Ekkor 2-0 -lal a kihívóé a mérkőzés, de a mérkőzésszámba nem számít bele. A győztes 2 MVP-t dobhat, és dupla bevételt, mint a feladásánál.

  • NEM lehet helyettesítést kérni, azért nevezünk, hogy játsszunk, gyakoroljunk, tehát a helyettesítés kérése itt nem megengedett. Ha nem akarsz játszani, ne fogadd el a kihívást.


 

A feladott mérkőzések szintén nem számítanak bele a tényleges meccsszámba, egyébként pedig a szabálykönyv erre vonatkozó részében leírtak szerint járunk el.

A lejátszott mérkőzésekről, a nem elfogadott kihívásokról és a feladott mérkőzésekről a ligafelelőst e-mailben, vagy az rpg.hu fórumán értesíteni kell.


 


 

A rájátszás: az alapszakasz 1., 2., és 3. helyezettje automatikusan a rájátszás elődöntőjébe jut. Az elődöntő 4. helyéért az alapszakasz 4-7. helyezett csapatai úgynevezett szabad-kártyás mérkőzéseken megmérkőznek egymással. A 4. a 7.-kel, az 5. a 6.-kal játszik, majd a 2 nyertes megmérkőzik az elődöntős helyért.

Amennyiben egy csapat, aki bejutna, nem vállalja a rájátszást, a rájátszás előtt ezt bejelentheti, és helyére az alapszakaszban utána végzett csapat kerül.

Az elődöntőben a párosítás: 1-4 és 2-3. A 2 győztes vívja a döntőt, bronzmérkőzés nem kerül kiírásra. Az elődöntőkben már nem vásárolhatók sztárjátékosok és szabadúszók, de minden más támogatás a szabályok szerint megengedetten vásárolható.


 

A torna győztes csapata elnyeri a K.O.'s TV Bajnoka kitüntető címet, és az ezzel járó trófeát.

További csapatdíjazások:

  • Kicsontozó - Legtöbb veszteségokozás különdíj.

  • Temetkezési vállalkozó - Legtöbb okozott halál különdíj.

  • Aranykezű - Legtöbb sikeres hosszú bomba különdíj.

  • Mester - Az alapszakaszt megnyert csapat kapja.

  • Urnagyűjtő - Legtöbb elszenvedett halál

  • K.O. Király - legtöbb K.O. okozás

  • Hiperaktív - Legtöbb lejátszott tényleges mérkőzés egy csapattal


 


 


 

A díjak a döntő után kerülnek kiosztásra, és minden lejátszott meccs eredménye figyelembe lesz véve, az is, ahol nincs meg a 15 meccses limit, illetve a rájátszásban játszott mérkőzések is.


 

A Bajnok köteles a győztes csapatot elindítani, mint címvédő, egy esetleges II. KOCC bajnokságban.


 

Van lehetőség a fejlődött csapatokat elindítani egy esetleges II. KOCC bajnokságban, ehhez mindössze az kell, hogy majdan nevezz, és egy újoncot tartalmazzon a csapatlistád! (tehát tartalékolj pénzt)


 


 

Speciális liga szabályok, amik eltérnek a lefordított BBRC szabálykönyvtől:

Passzolás menete – közbenyúlni nem a dobott passz előtt lehet, hanem a sikeres eldobás után , de az elkapás előtt lehetséges. Ügyetlenkedés esetén nem lehet közbenyúlni.


 

Halál okozás : A mérkőzésen okozott tényleges haláleset(ek)ért (tehát amikor az ellenfélnek ténylegesen, gyógyítás nélkül, bármilyen körülmény hatására meghal egy játékosa ellened, és ki kell húznia a csapatlapról) + 1 -et adhatsz a mérkőzés végén a bevételdobáshoz


 

Hosszú bomba: Amennyiben a mérkőzésen sikeres hosszú bombát dobtál (csak labdával!, sikeresen eldobott és elkapott) + 1 -et adhatsz a mérkőzés végén a bevételdobáshoz.


 

Időjárás tábla, tájegységenként: Amíg nem rendelkezel saját stadionnal, a melléklet szerint dobnod kell, hogy milyen tájegységi stadionban tudjátok lejátszani a mérkőzést, és annak az időjárásnak megfelelően kell majd az időjárás táblázatból dobni. (fordítás alatt)


 

Saját stadion: Amennyiben kifizetsz 500000 aranyat, építhetsz saját stadiont (csapatlapon fel kell tüntetni, illetve a ligafelelősnek jelenteni). Ennek előnye, hogy az időjárás táblát te választhatod meg, a melléklet szerint (egyszer, az építéskor). A hazai meccseid (amikor te vagy a kihívó) a saját stadionodban kerülnek lejátszásra, így ott mindig ugyanazon időjárási tábla alapján kell dobnod. Ha saját stadionnal rendelkezel, függetlenül az eredménytől, lehetőség van újradobni a bevételt.(Ha netán nyertél, 2* is)


 

Bajnokság a bajnokságban!


 

Lehetőség van EB edzőmérkőzéseket is bajnoki szinten játszani.

Ehhez az kell, hogy egy (vagy több) speciális csapattal nevezz. Ennek a csapatnak 110-es csapatminősítésűnek kell lennie, és csak az alap skilleket tartalmazhatja. Ezen csapatok nem normál ligameccset játszanak, és a speciális szabályok sem érvényesek rájuk, azaz pontosan a szabálykönyvben leírtak az irányadóak. A mérkőzések után nincs fejlődés és pénz, van feltámadás. A mérkőzések előtt a kihívó edző dob D6-tal. Amennyit dobott, annyi skill adható az adott mérkőzésre a mérkőző csapatoknak. (Akár minden meccsen új skilleket próbálhatsz ki, hiszen ezek edzőmeccsek). 3 vagy afeletti dobás esetén egy duplára felvehető skill is kiosztható, egyébként csak normál skillek oszthatóak. A pontozás megegyezik a ligarendszerrel. Mivel itt hangsúlyozottan az edzőmérkőzéseken van a jelleg, ezért itt nincs különdíj, a győztes is maximum egy dícsérő vállonveregetést kap:D Ezen fázisban nem kötött az egymással játszható mérkőzésszám sem, bárki bárkivel bármennyit játszhat. Értelemszerűen támogatások és sztárjátékosok nem használhatóak.

Az ilyen edzőmeccsek jegyzőkönyvén fel kell tüntetni, hogy EB-s csapatok játszották. EB csoportba nem csak annak érdemes beneveznie, aki szeretne szerepelni az EB csapatban, hanem annak is, aki a nemzeti csapatunk felkészülését ilymódon igyekszik segíteni.

Az EB csoport eredménye az aktuális évi EB pillanatában nullázódik, és újrakezdődik, azaz egy ligaciklus alatt itt 2 ciklus fog lezajlani. A 2. ciklusra lehet új csapatokkal (is) nevezni.


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://torq.blog.hu/api/trackback/id/tr441954873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása