Alba Regia Bowl I.

2010.03.14. 09:24

Végül 14 lelkes játékos gyűlt össze a fehérvári Főnix-csarnokban, hogy részt vegyen az első Alba Regia Bowlon. Az utazás zökkenőmentes volt, és elég kevesen tévedtek csak el az odaúton. Már az elején jól kezdődött minden, hiszen a boltban éppen akciós figurák is voltak, így jól bevásároltunk többen is. A sorsolást a lelkes szervezők már előző nap megejtették, így arra nem kellett külön várni. Első ellenfelem a későbbi győztes, helyi menő, Szaka volt. Sajnos esélyeimet nagyban csökkentette, hogy az amazonjaimnak káosztörpék ellen kellett felvenni a versenyt, de azért odatettük magunkat. Többször is volt esélyünk a gólszerzésre, és a támadásait is többször megállítottam, de úgy nézett ki - és később be is bizonyosodott - ,hogy a kockák nem velem lesznek aznap. Mindenesetre derekas osztás után tisztes 2-0-s vereség, CAS: 4-2 az alacsony káoszimádóknak. Második meccsem egy jól ismert ellenfél, Wardancer ellen zajlott. Sajnos már az elején létszámfölénybe került, és ezt a jó szokását csak növelni tudta. Hozta a saját akcióját, de a félidő végére egy szép akció végén meglett az egyenlítés. A második félidőt már 3 játékos hátránnyal kezdtem, erőből nem lehetett megoldani a dolgokat, így próbáltam minél több lányzót előre vinni, a dobó pedig hátul maradt biztosítás nélkül. Az élőholtak viszont nem rohantak le, de módszeresen irtották az embereimet. Végül eldöntöttem, hogy viszek egy gólt, és megpóráblom kivédekezni a mardék 3 kört, de sajnos a hosszú passzt elügyetlenkedtük, így símán le tudtak kontrázni, nem volt esély védekezni. Ebben a periódusban kifejezetten rosszul dobtam, minden eltervezett akciót buktam, így ellenállás nélkül kaptam be a gólt, így 2-1 az élőholtaknak, CAS: 5-0 oda. Harmadik ellenfelem Ramon, Pécsről érkezett, eddig csak gépen játszott. Ember csapattal jött, így láttam esélyt a meccs megnyerésére, és ezen a meccsen legalább a páncélok átdobásáig sikerült eljutnom - igaz, veszteséget nem okoztam. Hoztam a saját támadást, majd nagy mázlival sikerült kivéádekezni a maradék időt (az utolsó GFI-ben esett el a gólvonalon a labdás játékosa, re-rollal együtt.) Aztán szépen utat nyitott, és hozta a saját félidős támadását, de még volt idő. Sajnos most is jött egy gyenge periódus, előbb a labdát nem sikerült felvenni, majd nem sikerült kicselezni, így anélkül kaptam a saját akciómból gólt, hogy a labdát fel tudtam volna venni. A végén mident egy lapra tettem fel, megnyitottam az egyik szélt, és előrementem, a dobó passza tökéletes volt, de azelkapás nem sikerült. Ekkor még egy kör volt hátra, és a gólszerzési távolságra levő játékosaimat szépen lefogta, de az utolsó már csak egy kockás rohammal tudta volna ledönteni, de elesett a blokkban. Így 3 kockadobáson múlott, hogy mensem a mérkőzést. Újradobás pedig nem volt. Először meglett a labdafelvétel, majd összejött a két GFI is, így 2-2 a vége, CAS:0-0

Összesítésben a 12. helyet csíptem el, azaz nem lettem utolsó, és megállapítottam, hogy az amazonok játékstílusa annyira nem fekszik nekem, így nem fogm őket erőltetni a továbbiakban.

Köszönöm a szervezőknek a szervezést, a Főnix-csarnoknak, hogy biztosították a helyet, és a többi edzőkollégának a résztvételt, gratulálok a győztesnek és a dobogósoknak.

A március végi EB rangsorolóra nem tudok elmenni, mert az esküvő az esküvő, de az áprilisi Orca Cola Trophyn találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://torq.blog.hu/api/trackback/id/tr621838235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása