Ismét páratlan számú induló gyűlt össze a havi vérfocis versenyen, így megint erőnyerős szisztémában versenyeztünk. Nekem sikerült elkerülnöm ezt a státuszt. Egy frissen festett ember csapattal neveztem, akik ugyan képességekben nem fejlődtek, de képzettségekben sok mindent fel tudtam fejleszteni. Mint utólag kiderült, igazából csak a szerelést, és az ogre blokkolását érte meg, a többit nem is használtam.

Az első mérkőzést Dantes edzőkolléga erdei elf banditái ellen vívtam. A meccs elég rosszul kezdődött, ugyanis a labda nem ápolt velünk jó viszonyt. Ebből rögtön kaptam is egy gólt, de miután nagy nehezen felvettem, még a félidő vége előtt sikerült kiegyenlítenem. Ehhez kellett, hogy pár elf elhagyja a pályát, és ne is jöjjön vissza. Mindenesetre a második játékrész úgy kezdődött, ahogy szokott, és az elfek hozták elég hamar a második góljukat. Ez kisebb taktikai hiba volt, hiszen elég időm maradt, hogy támadást vezessek a megfogyatkozott ellenfél ellen, és be is gyötörtem az egyenlítést. Idő még volt, de bíztam benne, hogy létszámfölényben meg tudom fogni a gyors támadást. Ez volt az a pillanat, mikor a kockák cserben hagyták Dantest. Én pedig kíméletlenül kihasználtam a lehetsőéget, és egy körrel a vége előtt bevittem a győztem gólt. A lehetséges 17-ből 16 pontot szereztem, így jó helyről vártam a második kört.

A második fordulóban Wardancer élőholtjai állták utamat, és nem úgy indult a dolog, hogy jól fog elsülni. A támadásomat megállította, és a félidő végére 4 játékosom is a veszteségek közé került. Mindenesetre sikerült kihasználnom egy elnézését, így némi kockáztatással sikerült előnnyel fordulnom. Persze azért a létszámhátrányt nehéz kompemzálni az élőholtak ellen, így hamar jött az egyenlítés, majd egy mázlis támadóakciót vezetve, sikerült lefutni a védelmet (rosszul helyezkedtek, én meg kézből kézbe adtam egy cselezés után), és bevittem a vezető gólt. Természetesen két körrel a vége előtt érkezett is a menetrendszerinti válasz, így még egy kockázatos, öngyilkos támadást lehetett vezetni. Majdnem be is jött, az elkapó előreszaladt, hat élőholt vette körbe, a dobó hátulról feljött, hosszú bomba távolságra, és eldobta, sikeresen, majd a hat zónás elkapás is sikeres lett, az edzőkolléga láthatóan kezdett elsápadni, főleg mikor az első csel egy zónába sikerült. Már csak üresbe ki kellett volna jönnöm, de sikerült kétszer is egyest szórni, így estem, és maradt a döntetlen. Ezen a meccsen 9 pontot szereztem, és a dobogóért küzdhettem a harmadik összecsapáson.

Ez a meccs Atis amazonjai ellen zajlott. Hamar megszereztem a vezetést, és a létszámhátrányt. Egyszerűen képtelen voltam átütni az amazonok gyenge vértjét, így a blokk-kockákkal hiába szórtam a tisztákat, nem tudtam megtörni az amazonokat. Természetesen félidőig kiegyenlített, majd állandó siránkozás közepette hozta a saját támadását. A legvégén pedig 2 kört kapott ingyen, hiszen első akciómra vesztettem el mindkét körömben a cselekvést, így a vége 3-1. Hozzátenném, hogy ő ugyan 3* is dobott dupla koponyát, de mindíg újra tudta dobni, 16-ból 16 kört fejezett be, én a köreim több, mitn felét buktam. Ennek ellenére én dobtam jól szerinte.:D Mindenesetre ezzel a vereséggel elvesztettem az esélyt a dobogóra, 2 pontot szereztem ezen a meccsen 27 ponttal az 5. helyen zártam.

Következő verseny március 13.-án, Fehérváron lesz, oda amazonokkal neveztem, meglátjuk mások meg tudják-e dobni a páncélt, vagy csak én vagyok ennyire béna:D

A bejegyzés trackback címe:

https://torq.blog.hu/api/trackback/id/tr61802051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása